mandag, april 02, 2007

Refleksion over programmer mm

Jeg har, her på bloggen, beskrevet forskellige programmer og tjenester i løbet af det sidste års tid. Nogle af de programmer jeg har beskrevet i rosende ord har vist sig at skuffe lidt, når jeg har brugt dem i længere tid. Her er en kort evaluering af nogle af tjenesterne/programmerne:

Blogger: Genialt, nemt - Som I kan se bruger jeg stadig blogger
ZYB: Lige ved og næsten. Mobilen går ned når jeg synkronisere så det bruger jeg ikke mere
1stmanager.com: For tungt og langsomt i længden - prøver med mindmo.com
Gmail: Genialt mere er der ikke at sige
Google docs and spreadsheets: Det virker bare
Itunes agent: lidt tungt, men brugesstadig
GCalSync: kopiere møder flere gange ind i den samme kalender - virker ikke endnu
Oversættelse: nu bruger jeg: http://visl.dk/trs/?pair=da-en Den er rimelig kraftfuld
Zap: jeg har aldrig fået en dansklærer til at prøve det
Podcasting: ideerne er der, men skolerne er vist ikke klar endnu
GoogleMaps: Virker - men en GPS er bedre
Personlig google side: Genialt. Bruges hele tiden.

Ingen kommentarer: