fredag, november 16, 2007

Moderne kommunikation

I gamle dage tog man telefonen og ringede til den man gerne ville komunikere med, man kunne også sende et brev. Det ene tog lang tid og når man ringede var man afhængig af at den anden havde tid.

I den moderne kommunikationsform kommunikere jeg bredt og smalt og som oftest uafhængig af tid og sted. Jeg kommunikere bredt ud til alle der gider at læse denne blog eller abbonerer på min RSS feed. Jeg ved ikke hvem I er, men I har mulighed for at følge med i mine tanker. Når jeg skriver min blog er jeg ikke afhængig af en computer og et netværk. Jeg kan skrive fra mobiltelefonen direkte til bloggen. Når der er noget jeg skal huske at skrive i bloggen så skriver jeg via Jaiku og det kommer automatisk på bloggen.

Moderne kommunikation er uafhængig af tid og sted og man vælger selv sin deltagelse fra eller til.

Ingen kommentarer: